Anledningen

Hej på er alla .
kjoti här.

Anledningen till att jag inte har bloggat här på ett tag, är för att jag har varit lite upptagen med skola och diverse saker.
ligger efter som en .. ja nånting..

seeeeen.. (damdamdamdaaaam) så har jag pojkvän!
Det kunde ni inte tro va? hah :/

Jag är äckligt kär.. men det kankse inte är kul för er att läsa om?

MEN, jag kan berätta lite saker om denhär karln.. han har nog en av världens SNYGGASTE snoppar... eller han har bara en.. detdär lät fel!
den är seriöst snygg!.. haha, det trodde jag aldrig att jag skulle säga om en kuk..
& han är riktigt bra i sängen.
Och vi passar perfekt, som ett pussel typ. haha.. två pusselbitar! raoooer.

hah, jag minns första gången vi hade sex.. när vi var klara och sådär, så kollade han på klockan och sa "OJ JÄVLAR!",
han buss hem gick om 10 min, och det var ca 15 min gång ner till stan..
Så han slängde på sig kläderna, och sprang ut, innan jag ens han fatta nånting.
Jag satt mig upp i sängen, virade täcket runt om mig, kollade mig i spegeln som var mittimot sängen, och spanade in min lejon man (håret som stog åt alla håll).
"självklart." tänkte jag.. som absolut trodde att detdär med bussen bara var en borförklaring.
Efter en minut ungefär satt jag kvar på samma ställe och trasslade med håret.. så hörde jag att dörren slog igen i hallen, och han kom in på mitt rum, gav mig en kyss och sa att jag var helt underbar.. sen sprang han iväg igen.

Jag satt bara och såg helt förvirrad ut.. och det var jag också :o

Kommentarer
Postat av: Cris

naaw så fint..

2008-08-29 @ 23:17:50
Postat av: cutie

nemen se vem som är tillbaka ;D

2008-08-30 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0