avsked?

Denhär bloggen är död.

Jag är för arg för att skriva..
& det känns som om jag har allt ansvar för detta.. taskigt läge.

Funderar på att säga upp mig från detta.
Ingen verkar ju särskilt intresserad av att skriva här endå, eller att hålla igång bloggen.
Och jag vill inte ta på mig allt själv.

Så vad säger ni läsare/kollegor? ska vi lägga ned bloggen?

Jag funderar iaf starkt på att lämna detta, för det är verkligen inte kul att ingen skriver något.

antingen så hjälps vi åt. eller så är det farväl från mig iaf :)

/ c

Kommentarer
Postat av: Mr.J

Ni verkar ha svaga perioder i bloggandet precis samtidigt :( Det är tråkigt, för när det väl skrivs så är det bra :)



Jag hoppas att ni bestämmer er för att fortsätta!

2008-08-21 @ 14:04:15
URL: http://swirloflust.blogg.se/
Postat av: Gurknisse

Håller med föregående kommenterare. Gillar att läsa bloggen efter att jag haft en tuff dag på jobbet.



Hoppas ni inser att det finns några av oss som läser och besöker bloggen dagligen.



Om ni inte fortsätter så vill jag bara tacka för en trevlig blogg och lycka till med ert händelserika liv :)

2008-08-21 @ 14:19:29
Postat av: Pretty

Håller med Gurkan och Joppe!



Jag röstar för fortsatt bloggande. Men på riktigt då. Vi borde snacka ihop oss lite. Struktur och planering typ.



Pussen

2008-08-21 @ 15:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0