back in town

Idag har jag vart en på massa ospännande äventyr, därför en sådan dålig update ifrån min sida.. dock så blir inge vidare mycket inlägg nu heller, eftersom min fantasi är förtillfället lika med tallkotte & jag ska upp klockan 5 i morgonbitti & jag har en massa saker att göra.. illa,illa.

Men jag ska iaf svara på Gurksnisses fråga :)

Jag var 15 när jag förlorade mig, var inne på mitt 16;onde år. Jag var näst sist i mitt tjejgäng.. så ja, jag kände väl mig redo. haha. Nu så ångrar jag faktiskt lite granna att jag inte väntade & gjorde det med en lite mer betydelsefull person, än ett ONS.. som jag knappt vet vad heter. haha. Men ung & dum :)

hmm..
ja, eftersom jag har lika mycket fantasi som en tallkotte nu & den närmaste tiden. Så får ni gärna skänka mig frågor/ider osv. Allt tas tacksamt emot.. gurknisse kanske känner sig manad?

/ Ms.S


Kommentarer
Postat av: Miss Dirty

Nejmen naturligtvis inte! Ni är också geniala. Helt klart. Får be om ursäkt för det och lovar att nämna er i nästa bloggtips.

Keep it up!

2008-08-05 @ 21:52:33
URL: http://otroligtminegen.blogg.se/
Postat av: Gurknisse

Ni verkar vara underbara människor!



Men att tjejer ser på porr, haha det visste jag inte :P Men alla har sina såna sidor också, antar jag, även om tjejer kanske kan dölja det bättre ;)



Jag tycker det var skoj att ni svarade på frågan, trodde någon skulle säga "usch såna frågor, sånt svarar inte vi på!", men skoj att det finns härliga personer bakom en blogg!



Nu ska ni få ett förslag på tävling från mig, hehe ;) Kan ni inte välja ut ett community och skriva typ "adda mig på msn, söt" och så ser ni vem som får flest addningar på msn? säg mellan kl 19-22 eller något en kväll :P skulle vart skoj att se ;) så kan vi besökare få gissa i förskott?:D

2008-08-06 @ 06:14:23
Postat av: Cutie

haha, alltså.. jag brukar inte kolla på porr!

Nu var det mer så att jag ville kolla runt lite i snusk-världen där ute :)



Och det var ganska kul faktiskt, för det fanns så sjuuuuukt mycket konstiga grejor.





Hm, ja.. kanske det, vi kan fundera på saken :)

2008-08-06 @ 13:05:55
Postat av: Gurknisse

Jaja säkert, vi säger väl så va ;) Så brukar jag också säga.. jag skulle bara kolla en sak.. bröst!:D

2008-08-06 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0