Cutie Stalker!

I'm alive., och snart ska bloggen bli det med.

screw omogenheten och människor som man igentligen inte behöver bry sig om..
Varför ska jag bry mig om människor som varken bryr sig om jag lever eller om jag är död?
Nu är det slut på dessa dummheter från min sida.. för nu ska jag leva och ha kul.



Föressten så hade jag rätt tråkigt igår, och satt och klickade runt på facebook.

Och mitt i vimmlet hittade jag på Stim från Club Vegas.
Pretty hot, måste jag säga.. namnam.. someday I'll do him.
Så jag skickade en såndär "peta på" till honom..
han petade tillbaka & frågade om han kände mig & vem jag var,
men jag visste inte vad jag skulle svara, så jag skrev bara en " :) " och tillbaks fick jag en msn..

Jag tänkte inte avslöja vem jag var, men det tog inte så lång tid innan han hade klurat ut det själv.
fail.
Aja, trevlig & glad gutt detdär.



Han använde även ord som; slusk-pelle, ruskig, knas-troll, Ruskigt Apmycket Vrålfarligt Extacy,.. m.fl
haha, jag fann det ganska roande.

nanana :*

:)



Föressten så måste jag bara fråga er flickor,

Det sägs att det ska kännas ovanligt bra att sitta på en påslagen centrifug.. stämmer detta? :>


/C
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0