Cutie svarar;

BLÖÖÖH!
kan min dag ha varit med värdelös och tråkig?
Jag tror inte det va..


Tänkte svara på Gurknisses fråga,
eftersom det inte var så lätt för Pretty att veta när vi andra förlorade oskulden.

Tappa inte hakan nu,  fråga om det är något du vill veta.
Jag var faktiskt bara 12 år, inne på mitt trettonde.

Ibland önskar jag att jag hade väntat lite längre med det, men samtidigt så är jag glat att jag forlorade den på ett bra sätt.

Jag och killen hade varit "tillsammans" i nästan ett år, och jag var faktiskt kär, riktigt riktigt kär i honom.
Så på höst terminen i 7:an tog han min oskuld.
och efter det var vi "tillsammans" till slutet av nian.



föressten har jag snusksurfat idag,
jag fann det väldigt intressant faktiskt.

Det fanns mycket äckligt och konstigt, men dock mycket goda saker med.

haha, denna sida tyckte jag var lite rolig; ---> klick


haha, mja.. enjoy!


PoK
Cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0