Daaagens visa!

Ja, eftersom jag (cutie) inte är det minsta trött just nu, så passar jag på att göra den allra första "dagens visa" i denna blogg.
 .
Nu räknar jag med många svar här, vi kan faktiskt se att det är mer än 0 som besöker bloggen varje dag ;)
Iallafall på den gamla bloggen , denna har inte levt i ens en dag än så länge.
Men jag hoppas att ni läsare har följt med hit, det visar dig väll.
(vaginor till er läsare<3)

Aja, då sätter vi igång då!


1. Är du omskärd?

2. Har du någon gång vaknat av att någon pillar på ditt kön?

3. Hur många gånger i veckan onanerar du?



Mina svar;

1. nej, kan vara för att jag inte har en slempåle!

2. haha, ja..dock var det ganska,, mysigt !

3. ptja, det är till och från, har inget bra svar på det.. så jag säger; då&då, ta dagen som den kommer.


Kommentarer
Postat av: Ms.S

yeey, jag får vara stolt till den första komentaren (; haha



1. Neej & detta är jag tacksam över :)

2. Mmm, det har hänt.. många gånger. Jag uppskattar (; hihi

3. Ja, det beror väl lite på. Men det är iaf minst 1 gång i veckan..

2008-08-04 @ 09:58:09
Postat av: Ms.P

1. Nope.

2. Många gånger. Uppskattas dock inte alltid.

3. Ärligt talat är jag nybörjare på den fronten. Har precis börjat testa mig fram :)

2008-08-04 @ 10:15:33
Postat av: softa

1.nej

2.jag när jag hade flickvän, men det va härligt:P

3.nästan varje dag skulle jag tro



MS.P har du precis börjat onanera? är inte du 20 år? aja det är väl olika från person till peson



puss på er

2008-08-04 @ 10:35:41
Postat av: Wolfi

1. Nej

2. Ja, men det var rätt mysigt. Tills jag såg killen >.<

3.Beror på, ibland mer än sju gånger i veckan och ibland inte alls.

2008-08-04 @ 12:09:52
Postat av: cutie

Wolfi; hahaha, tills du såg killen?

Med tanke på ditt namn, så undrar jag nu.. är du kille eller tjej?

2008-08-04 @ 13:48:02
URL: http://swirloflust.blogg.se/
Postat av: Ms.P

Haha! Jag tänkte exakt samma sak!

2008-08-04 @ 13:54:09
Postat av: Mr.J

1. nej



2. nej



3. det varierar, men 1-5 gånger..

2008-08-04 @ 18:14:05
URL: http://swirloflust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0