Dagens visa!

lalaa, se till att svara nu!
jag ser ju att ni läser i bloggen ;D


1. Vilken är din favorit ställning?

2. Gillar du att vara dominerande?

3. vad tycker du om att deepthroata ? samt vad tycker du om att bli deepthroatad?

(en snopp nedtryckt i halsen, för att vara kort.)





Mina svar;

1. Jag vet inte.. minns inte om jag ställt denhär fråga förut? känns ganska mycket som det.
men skitsamma.
Jag har ingen spec favorit ställning, jag gillar det som är skönt.

2. njae, jag är såpass liten, så det skulle bara kännas löjligt på ngt vis :P

3. alltså. med tanke på att mina kräkreflexer inte finns, så gör det mig inte särskilt mycket.
Jag gillar det om killen gillar det... haha, typ.


Kommentarer
Postat av: wolfi



1. Vet inte vad den heter. Typ missionären fast jag ligger på ett bord och killen stor bredvid och pumpar på x)



2. Nej, hellre dominerad!



3. Kan inte, vill inte. Usch.

2008-08-08 @ 23:34:21
Postat av: Freddo

1. doggy



2. jag tar hand om det mesta gärna



3 det kan funka ;D

2008-08-09 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0