Dagens visa!


1. Vad tycker ni om analsex?
Like it or not?

2. Hur viktig är "stilen" för er på ett ragg?

3. Ni har preocs haft sex, så skulle eran sexkompis råka fisa. Vad skulle du ha gjort då?
(första gången sex)



Mina svar;

1. Njaaa, jag är inget stort fan utav det om man ska säga så.
 Men visst skulle jag kunna gå med på det..

2. Det spelar roll, men jag har ingen "stil" som jag dras till. Utan det beror mer på personen faktiskt.

3. hahaha, jag vet faktiskt inte. Skulle typ skratta eller vara dö.

/Ms.S



Kommentarer
Postat av: softa

1. har aldrig provat men jag skulle vara på det



2. ja det är viktigt



3. jag vette fan alltså

2008-08-10 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0