En evighet

Idag är det 7 veckor sen jag hade sex sist, 7 VECKOR!!
Det är typ en evighet, fan. Jag tycker synd om mig själv. Det är lixom 60nånting-dagar.
Men jag har mig själv att skylla, som sagt att jag inte ska sexa med nån förrens ja träffat min man igen.. Men jag funderar på om jag ska bryta det ikväll.. hm, välsigt sugen. TB erbjöd mig en sovplats hos han iaf jag inte skulle orka åka hem. Låter frestande, eller hur?



Så, nu tänkte jag svara på gruksnisses fråga som han frågade för någon dag sen;
Nu frågar jag er allihop, har kondomen spruckit någon gång under sexet?:D

Jag har bara använt kondom 1 gång (& jag har aldrig råkat ut för någon sjukdom, tror jag. dock så har jag bara sexat med 10 personer, så de kan beror på det) Så nej, för mig har den inte spruckigt =)


Snart så tänkte jag försöka lyckas med ett inlägg om lite historier & favvoställninger? Låter det bra, eller vad vill ni höra?
Tell me all your dirt littel secrets..


Ms.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0