en fika.. snälla?

Sexyman1 (ca 40 år) ; Hej på dig. Mycket fina bilder.
Får jag fråga dig om du har något emot att träffa en äldre kille som mig på middag?
Jag dras till yngre tjejer i din ålder.
Vill och gillar att ta hand om en yngre tjej och då syftar jag både när det gäller sex och personligen.

Cutie; okey :) trevligt. Men tyvärr har jag en regel att inte dejta killar som är äldre än min pappa.

Sexyman1; Kan du inte ge mig en chans? Jag ser mycket yngre ut än vad jag är.
Sen visar jag en tjej VÄLDIGT mycket RESPEKT och omtanke. 
Jag lovar dig att du inte skulle behöva ångra en fika med mig på stan.
Sen får vi se om du vill forsätta träffas. Vad säger du, skulle du inte kunna tänka dig det? En fika bara till en början med.

Cutie; jag vill inte verka otrevlig, och det handlar inte om ditt utseende..
Men nej, jag håller mig till dom utanför den grå zonen.

Sexyman1: Men om du skulle vilja ta en fika med mig på stan, så hör gärna av dig då.
Jag kan lova dig att jag skulle behandla dig med respekt och omtanke.



Hur kommer det sig att detta och liknande saker ALLTID händer just mig?

</3 cutie :'(


ps. kisses :*:*:**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0