Exem stjärt!

Me so sålli.

Är och hälsar på min lille farmor, så jag har inte direkt kännt mig sugen på att logga in här och skriva massa snusk.

Men nu är hon ute på diverse loppisar och driver runt, så nu kan jag springa in här lite snabbt ;D



Igår såg jag en tjej med eksem på stjärten, närmare bestämt Mina Vaginas stjärt.
haha, hon har solat för mycket och nyss skaffat pojkvän också, tråkfitta.

Grejen är den att sen hon fick eksemet så har inte hon och hennes killa haft sex,
och hon har inte berättat för honom att hon har det.

Men hon har nu bestämt sig för att hon är för kåt för att inte ha sex, så ikväll ska hon sexa.
tänk dig hur han kommer reagera när han ser massa röda knottror?

saftigt rödprickigt bunghole.. sugen?......   någon?

Kommentarer
Postat av: ....

ditt jävla pucko..

om killen gillar henne skiter han väl i hennes rumpeksem?!?!?!



fan va less jag blir på dig din ytliga fjolla...

JAG HATAR DÌG MEST! MER ÄN PARIS HILTON!

Ps. jag gillar Pussycatdolls! <3



kissar och bajsar

mongolid i rullztol

2008-08-09 @ 22:22:21
Postat av: cutie

hahaha, okey :) va trevligt att du känner så.

Jag blir ju så ledsen :'( crycry / och massa emocuts.



make hatelove to me my dear, du som väljer att läsa bloggen! så igentligen måste du älska mig (;

2008-08-10 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0