Färdigtuggad godis, någon?

haha, usch..
Min lådsas mammas lillasyster kom nyligen hem från tunisien,
med sig till mig hade hon världens största påse med daim,
Det var sånnahär små, inlindade i papper,, nivet?

Dock vet jag inte om jag vill ha så mycket av dessa daim bitar.
Då den första jag öppnade var halv, och hade tandmärken på.

En tuggad daim?
vem gör så igentligen? haha.

Det var väll en liten hungrig arab där borta som inte kunde hålla sig.
Men antagligen fick lille Abdulrachman dåligt samvete och la tllbax den.
ajjabajja!




Kommentarer
Postat av: Freddo

det är ju det jobbigaste att tugga godiset men synd hon inte lämnade det då (A)

2008-08-08 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0