Goda nyheter min kära vänner

Sissodär, nu har jag vart hem till pappsen på besök och gissa vad jag fick med mig då?
Om inte en ny och helt fungerade dator, som jag har längtat efter detta.

Så, nu kommer jag utan problem ge er updates, om mitt internet skulle vilja funka. Men det är ju en helt annan femma.
Trots att mitt liv innehåller typ nada pojkar & nada sex (det beror nog på att jag ser ut som en råtta.. host. haha), så ska jag säkerligen komma på något bra att skriva om. annars får ni ta å läsa något ointessant ist, hur låter det kära vänner?

Så, nu tänkter jag bjuda på lite details about me, eller snart iaf. Det får bli i ett annat inlägg, för nu ska jag ta hand om min egna blogg.


pusssss

/ Sweeite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0