Plättpatt

Hittade en väldigt charmig bild från p&l på några gamla classmates,
dom är bara för mysiga! haha, några av världens skönaste killar!
Dom skäms verkligen inte för någonting, och är alltid lika underhållande. uppskattas!





Sött.. huh? ;D



haha, föressten så måste jag skvallra om grej till er.

En vän till mig ringde nyss och var lite smått skärrad,
så frågade jag vad som var fel, varpå hon säger;

- "jag och nanana skulle ha sex nyss, så böjade han pussa på min hals och ner mot mina bröst"
*Tysta sekunder*
jag - "jaha?.. "
- "ja.. alltså.. sen sa han "ÅH GUD VAD JAG ÄLSKAR DINA PLÄTTAR..... pattar mena jag.. ehe"

Jag försöker hålla mig för att brista ut i skratt, och gör ett försök att låta förstående..
Självklart klarar jag inte det, och börjar fnissa lite..
varpå skriker hon i telefonen; - "HAN KALLADE MINA BOOBIES PLÄTTAR!"

och där brast det helt, jag vek mig nästan helt utav skratt, och hon slängde på luren..

haha, det var så sjukt att höra hennes förtvivlade röst och sättet som hon sa allting på.



haha, pöss på era plättar! / cutie

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jobbade på p&l i campingentrén och ifall de 3 var de enda som hade den utstyrseln tror jag att jag hade äran att kroppsvisitera dem...:)

2008-08-04 @ 21:22:25
Postat av: Ms Pretty

Fyfan för bleka lår ^^

2008-08-04 @ 23:23:02
Postat av: Ms Pretty

Plättar. Sjukt jävla bra.

2008-08-04 @ 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0