He is all yours

Så, jag ska lägga min man bakom mig, så slampan. He is all yours. Jag ska dra ut på nya jaktmarker & försöka hitta någon snygging att sätta tänderna i, men det kommer nog misslyckas eftersom det finns typ kanske ½ snygg kille där jag bor.. jag blir depprimerad.

Men nu till nyheterna, en Mr Stim har tydligen hittat min msn & addat mig, fråga mig inte hur. Så jagf lärade ju såklart leta upp han på facebook för att se hur karln såg ut, eftersom jag på ryktes väg hört att han var ganska så snygg. Och tror ni inte människan var det då? Jo, såklart. Varför kan det inte finns några hetingar i norrland för?
Jag överväger att åka ner till deras stad bara för att få se en snygg kille (och såklart ha sex med han. mohaha) samt ta med mig chokldbollar, eftersom ingen kan motstå chokladbollar =)

Och jag har fortfrande inte fått sex, jag dör snart!
HJÄLP MIG!


Kommentarer
Postat av: cutie

I guess... I might be guilty :o HIHI ;*

2008-08-29 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0