I'm curious for you.

Babies.

Jag måste faktiskt säga att jag är lite besviken på er.
Under de tjugotre timmarna som bloggen levat, har vi postat inte mindre än arton(!) nya inlägg.
Och vi har haft över trehundra sidvisningar (woho!).

Men.
Ni kommenterar inte!

Ärligt nu, flickor och pojkar.
Det är för er skull vi skriver, och vi (iallafall jag) vill gärna ha någon sorts respons på det vi/jag skriver.

Så kom igen nu.
Dra fingrarna ur byxorna och sätt dem på tangentbordet.
Och gör mig lycklig (a)


I ren protest ger jag er denna sjöwkt sköna dänga att lyssna på.



(Jag är medveten om att jag har postat typ sex inlägg, eller något sådant där desperat, under dagen men jag har det faktiskt vansinnigt tråkigt på jobbet så här över sommaren eftersom alla är på semster och då finns det liksom inget att göra. Dessutom drar jag ju som sagt iväg imorgon och blir borta i mer än fem dagar, så jag försöker kompensera här..) So don't blame me!

;D


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer
Postat av: softa

jaag gör så gott det bara går:p have a nice trip babe

2008-08-04 @ 23:51:17
Postat av: Ms Pretty

Jag vet ;)



Thanks, I will!



:D

2008-08-05 @ 00:33:43
Postat av: Gurknisse

Vart jobbar du då? Förlåt, jag ska bli bättre på att kommentera också!:)



// tidigare "Lite anonym", numera Gurknisse.

2008-08-05 @ 06:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0