I'm so lonely ...

ah, jag känner mig ganska ensamen här på bloggen just nu faktikst.


Pretty är på festival, och jag hoppas hon har skitkul. (jag vill också!!)

Sweeite är mindre glad, puss på dig sweetheart.
även om min utsida verkar ytlig här på bloggen, så finns det faktiskt en mjuk cutie inom mig.
jag har ett idelt öra! ;*

Joppe är död.


och här sitter jag..

Så vad ska jag hitta på att skriva om idag? tipsa mig gärna om vad ni vill läsa om!
är det någonting ni vill veta, eller funderar över? just ask, denna bloggen är inte blyg.

Iaf inte jag, och jag kan svara på de mest råa frågor, en sån hårding kan jag vara! HÄ ;*



Denna man har nog världens största cock!  --> klick






Puss på er / cutie

Kommentarer
Postat av: Ms.S

jag är jätte glad, eller ja, nästan iaf :) Men jag har jobbiat idag, därför min dödhet :)

2008-08-06 @ 16:26:19
Postat av: Mr.J

Haha, jag är död :P jag har brist på inspiration.. tipsa mig om saker att skriva om!

2008-08-06 @ 20:38:32
URL: http://swirloflust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0