Jag har saknat er.

Darlings!

Vår besöksstatistik dalar!
Vår uppdatering suger!
Wah.

Håller med Cutie. Jag röstar för att vi kör på.
På riktigt, från och med nu.

Min förklaring är (jag måste faktiskt få förklara mig!).. 
1. Jag kan inte längre blogga särskilt mycket på jobbet, då det dels är aningen olämpligt (...), och dels så är alla numera tillbaka från semestern, vilket innebär att det knappt finns tid till att göra det.
2. Förutom när jag tog min bästa väns oskuld på festivalen, har jag inte haft sex på 17 dagar. Så jag har inte haft särskilt mycket att säga. Och så har jag haft fullt upp med ditten och datten, men från och med nästa vecka ska jag vara mer organiserad.

Alltså, utan sex (förutom ett oskuldstagande..) på 17 dagar!
Det är betydligt mer än vad jag klarar!
Undrar när senast var jag var utan sex så länge?
Jag är en grymt sexuell person.
Jag är van vid att vara i samboförhållande och kunna sex precis när som helst.
Det vill säga ofta.

Gah.
Polisen kommer hem från sin semester idag.
Vi har som vanligt skickat lite teasande sms fram och tillbaka till varandra.
Funderar på att bjuda på några av dem sen..
Jag har inte tid att träffa honom idag(!), men imorgon har vi planerat utgång tillsammans.
Då jävlar ska jag banne mig få kuk!


Kisses 'n' hugs
(en sexuellt frustrerad) Ms. Pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0