Kvinnligt?

"Jag är tjock". Den kommentaren har man hört från ett antal tjejer, trots att deras kroppar är så smala så att nästan revbenen syns? Jag förstår mig inte riktigt på hur det går ihop.. Att acceptera sin kropp kan vara svårt, men man behöver ju inte överdriva och säga att man behöver banta när det inte finns något att banta av.

Jag vet inte riktigt hur ni andra ser på detta, men jag ser det som ett kvinnligt "problem".



Sweetie's utmaning är accepterad, så får hon höja ribban senare ;)



Nu skriver jag det igen på den nya bloggen:
Ni får fråga mig precis vad ni vill, och jag kommer svara ärligt!

Kommentarer
Postat av: Ms Pretty

Dear colleague :)



Jag har en fråga.

Hur långt har du gått sexuellt?



;D

2008-08-04 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0