let me se that

Imorse så tycker jag att jag hade vart snäll mot min man & jag var duktig som vaknade i tid utav mig själv. Så jag belömande mig med en orgasm. Alltid lika härligt :) Snart så kanske min man kan lyckas med det. Vi håller tummarna, eller hur?

Sen så ska jag tillägga att jag ska på konsert idag, så jag blir borta från nu tills i natt, typ vid 2.Sen så på lördagen blir det tvättning, packing å ev lite resande. Sen på söndagen så ska jag flytta, ännu mera upp i norrland ca 24 mil eller nåt sånt, plus att jag inte kommer ha tillgång till någon dator då.
Så om ni & jag tur så kommer jag kunna ge er en update på måndag eller tisdan, om jag inte har fullt upp med att ha sex med min man så att säga :) hihi..

Hare så bra mina vänner & komentera mycket!
Nu måste jag springa till bussen (jag gör en mister. M)


puss å lek / Ms.Sweetie


Kommentarer
Postat av: Mister.M

Hahha, gör en Mister.M? :D

2008-08-19 @ 15:17:53
URL: http://www.clubvegas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0