morotssnopp?

Jag lyckades få en morot som såg preics ut som en snopp, då kom jag på att jag inte haft sex på en vecka.
Då blev ja depprimerad, jag behöver snopp. Både för mig och eran skull. Så jag kan ge er lite härliga detaljer. Så jag får väl bege mig ut på äventyr i norrlands skogar.



Åh, vill ni höra en rolig morots historia, när vi ändå är inne på ämnet morot?
Klart att ni vill.. dum fråga.

Det var när vi kanske var 13 år, så vela en bekant till mig förlora sin oskuld.
Så sagt och gjort så tog en morot och ja, körde upp den i sin lilla puppilura.
och trodde att hon hade förlorat sin oskuld..
Kanske inte en sån smart brud, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: C

haha, puppilura :D den var ny!

2008-08-31 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0