Ms.S intar biktstolen

Eftersom Ms.Pretty gjorde en biktlista, så ska jag göra mig ett försöka till detta också... Fast mina äventyr är nog inte lika spännande å härliga om att läsa som hennes. Men det kanske kommer.. vem vet, vem vet.

1.
Efter lite intaget alkohol, så infinner jag mig i sängen med en killkompis. Mitt under hetaste akten säger han att han älskar mig, två gånger på rad. Detta var inte tändande, men jag höll ut för hans skull.
Plus att han inte var så speciellt bra heller..

2.
Första gången som jag och min dåvarnde pojkvän hade sex, så råkade vi ha lite för mycket sex.. så jag råkade börja blöda näsblod, rätt på han. Jag trodde att jag skulle dö, men lättsam som han var så skrattade han bara åt mig och mobbade mig rätt hårt den närmste tiden.

3. Jag har aldrig varit med om en kille som gett mig orgasm.. på något sätt.

4. Killen som tog min oskuld frågade efter han hade kommit om vi inte skulle fortsätta.. ska jag tillägga att jag inte hade träffat människan tidigare & vi gjorde det på en toalett.

5. Jag har haft sex med mina ex, när mina tjejkompisar har vart på g med dom.

6. Vid ett flertal tillfällen kunde inte min fd pojkväns granne sova för jag råkade vara lite för högljud. Dock så trodde jag inte att han hörde. Sen så skämdes jag när jag mötte han i trappuppgången.


/ sweetie

Kommentarer
Postat av: softa

mysigt att läsa:p ganska sjukt att du aldrig har fått orgasm med en kille men det kommer väl pusss på dig

2008-08-10 @ 22:07:07
Postat av: Ms.S

Softa;

yees, I know. Men jag är sådär extra speciell som en sweetie ska vara & inte är som alla andra flickor.. Det är nog därför :) Ska jag berätta en till sak, så har jag knappt lyckas med det själv. haha.

2008-08-11 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0