No sex for me

Såja, hade ju planerat att överta TB's säng över natten, men han var sliten från gårdagen. Så han sov över alla min sms, så att jag fick så snällt sätta mig på bussen hem. Så jag fick sova själv & utan att ha fått sex, en dålig kväll helt enkelt.
Jag som verkligen hade velat haft det. Men det visades sig att min man var sugen på att sexa med mig (det förstår jag), så jag får väl hålla ut helt enkelt.

8 veckor utan sex, det är duktig för att vara mig. Min klass (läs; hela skolan) kommer dock ingen människa tro mig.. hm.
Men som sagt.. Snart får jag träffa min man & då ska vi ha massa sjukt härligt sex & jag ska berätta allt för er :)
Så, håll ut kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0