Otåliga toyboys.

Min kära toyboy Polisen är en man som inte tar ett nej. Åh nej.
Han har nu varit ute och seglat på de sju haven och vi har därför inte setts på två veckor.
Under tiden har vi ägnat oss åt att skicka porriga SMS till varandra.
Han är hemma igen och vill ses. Of course.

Men jag är en upptagen kvinna och har sagt att jag nog inte hinner idag.
Imorgon drar jag på festival och är borta nästan en vecka.

Tror ni att han tar det?
Nej nej.


Följande SMS-konversation utspelade sig:

Polisen: "Titta förbi så får vi sätta igång äggklockan ;)"

Pretty: "Haha. '10 minuter från och meeed... NU!'"

Polisen: "Woo nakenstafett!"


Jahapp. Då har man väl inget vidare val, antar jag.
Ikväll ska jag alltså ägna mig åt nakenstafett.
Med en mycket vältränad och numera solbränd man.
Efter hans porriga SMS från tiden på de sju haven vet mina förväntningar inga gränser.
Han har dock aldrig gjort mig besviken tidigare. 

Jaja, det kunde ju ha varit värre.


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0