Sex is life - and life is good.

Klockan är nu kvart över fyra, vilket innebär att jag varit på kontoret i snart nio timmar och därmed snart får gå hem.
Wuppie!
Jag har aldrig tidigare i mitt liv varit så trött och sliten som jag är idag. Jag kämpar för glatta livet för att inte somna över skrivbordet. Det är fruktansvärt.
Efter fem dygns festivalande, med hemkomst sent i söndags, sov jag fyra timmar natten till igår och två och en halv timme natten till idag. Skjut mig i huvudet typ.

Nog svamlat om mig. Bitterfitta.
Var håller alla mina bloggkollegor hus? Huh?
Bloggen dör ju!

Som plåster på såren ger jag mig själv och er denna:

PILSKA PARET

Så. Nu kan vi alla sova gott inatt.


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty.

Kommentarer
Postat av: C

ptjaru, har inte haft världens bästa dagar.

så datorn har stått avstängd.



Men jag är tillbaka ;D

2008-08-12 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0