My sexy little details.

Jag har haft sex..
i en säng
i en bil
i ett tält
på festival
på en fest
på en toalett
utomlands
i en dusch
i ett badkar
i en jacuzzi
på ett handfat
på en diskbänk
på ett köksbord
på golvet
i en soffa
i en skrivbordsstol
i en båt
i skogen
på en fyrhjuling
på en parkbänk
på en av Gröna Lunds toaletter 

Jag har inte haft, men skulle vilja ha sex..
i en skola
på en strand
i en sjö/ett hav
på en brygga
i en bastu
på ett berg
på en äng
på krogen
på en buss
på en balkong


Jag har haft sex med någon som..
var fem år äldre
var nästan två år yngre
var hårig som ett djur
knappt hade en snopp
var välhängd som en häst
inte var svensk
var oskuld

Jag har inte haft, men skulle vilja ha sex med någon som..
är mörkhyad
är minst tio år äldre



Jag har haft sex med...
pojkvänner
ex
kompisar
kompisars kompisar
kompisars pojkvänners kompisar
killar jag träffat och lärt känna över internet
randoms jag aldrig träffat tidigare

Jag har inte haft, men skulle kunna tänka mig att ha sex med..
tjejer



I sängen har jag varit med om...
spanking
strypgrepp
sugmärken
bitande
att nästan alla kläder varit på
att jag blivit fasthållen
att jag blivit dragen i håret
att det fotats och filmats
att vi tittat på porrfilm under tiden
att vi blivit "upptäckta"
att andra varit i samma rum

I sängen har jag aldrig varit med om, men skulle vilja testa..
trekant
handbojor
rollspel


Jag har kommit under..
petting
oralsex
samlag

Jag har aldrig, men skulle vilja komma under..
onani



Jag har haft..
pojkvän
kk
one night stand
vän med förmåner

Jag har haft sex..
nykter
full
hög
sovande

Vad jag föredrar i sängen:
att bli dominerad
någon som är på gränsen till för stor
rakat
..men (lagom) hårig i övrigt 
utan kondom
när det är lite hårdhänt
inte för mycket snack
doggy & girl on the top
när det går lite långsamt emellanåt
att man bygger på upphetsningen till klimax
att komma samtidigt



Sådär. Nu vet ni det om mig.
Jag har säkert missat något jag gjort eller skulle vilja göra. Men men.
Cutie och Sweetie, var snälla och bjud oss på era dirty little secrets aswell.
Och kära läsare, ni får mer än gärna skriva något om er själva i kommentarerna.

Nu blev jag ju sugen på att träffa Polisen.
Men han är långt uppe i Sverige på någon jävla semester.
Nu när jag har haft sex en gång på en dryg vecka. Nu när jag behöver honom.
Vad fan är det?


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0