some about me

jag har aldrig:
vart med barn
haft en könssjukdom
haft sex med två eller flera person samtidigt
sagt hur jag vill att killen ska göra
använt en dildo
haft matsex

jag har;
stört grannen med mitt stönande
haft nästan alla mina kläder på mig under sex
använt kodom endast 1 gång


jag har haft sex;
utomhus
på ett kylskåp
i en soffa
på ett matbord
på toaletten
i en dusch
i ett badkar
på golvet
i sängen
på ett handfat
med andra personer har var i samma rum
fasten jag inte velat
med någon som vart 5 år äldre


jag har haft sex med;
personer jag aldrig träffat tidigare
pojkvän
killkompisar
bekanta
som jag träffat över internet
killar som nästan inte har någon snopp alls
killar som har haft riktig stora


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0