Svar på tal.

Postat av: Gurknisse
"Svarar ni på alla frågor man ställer?
Isåfall, hur gamla är ni? :P Och när försvann oskulden? :)"


Självklart gör vi det!
Så länge vi inte riskerar att avslöja vilka vi är, förstås.

Jag, Ms. Pretty, är 20år.
Grundaren av denna fantastiska blogg, Ms. Cutie, är 18år.
Vår manliga kollega, Mr. Joppe, fyllde 18år häromdagen.
Och söta Ms. Sweetie fyller 18år senare i höst.

Jag har ingen aning om när någon av de andra torskade oskulden,
men jag torskade iallafall min vid 16års ålder,
precis i början på gymnasiet, med min dåvarande pojkvän.
Det kanske kan tyckas sent, jag var iallafall sist ut bland alla mina tjejkompisar.
Men jag hade mina skäl, så att säga.
Och jag tar igen det nu istället :)

Nu lämnar jag resterande åt mina kollegor att svara på för sig själva.


Psst..
Vi presenterade oss faktiskt i det första inlägget, så läs det och lär känna oss lite bättre ;)
Och undrar du något? Fråga!


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0