hur gör djur?

Förlåt mig nu kära pojkar där ute.

Men seriöst flickor, ni faller för allt..
Här är en lektion till er, läs och lär.

för detta mina vänner, detta är tips till gossarna där ute i världen.
tips till att få knulla :) ~ / men ni gossar kan sägert också lära er något utav detta.. haha
Men vi gillar ju att knulla, ellerhur? så vi kan spela med lite.

Enjoy.




ett par "ÖPPNARE";



Tatuerings öppnaren
KILLEN: Hej töser! Gillar ni tatueringar?
Jag skulle behöva lite hjälp/tips/råd av er angående en sak.

Jo det är så att min polares syrra har varit ihop med en snubbe i typ 2 månader och nu vill hon tatuera in hans namn på svanken.
Hon är så förbannat envis så jag skulle behöva lite kvinnligt råd för att övertala henne...
Jag menar, när jag försöker säga till tjejer vad dom ska göra så gör dom alltid tvärtom..
(peka på hennes tröja o säg.. TA INTE PÅ DEN TRÖJAN.. sen gör mimiken av att ta på den)
OM man är fräck kan man köra att.. rör inte mig.. så rör man sig själv


Parfym öppnaren
KILLEN: Tjena töser. Vilken av dessa parfymerna luktar bäst? jag har en på varje handled.
Jag kunde inte bestämma mig vilken som är bäst.
Lukta! (räck handlederna innan de hunnit svara)
OFFRET: den där.. blabla..
KILLEN: Ni är dom första som sagt den.. alla andra har valt den andra, (ni måste vara lite annorlunda)



Jealous GF öppnaren
KILLEN: Tjena töser, jag måste bara få en snabb kvinnlig åsikt på en sak.
Skulle ni kunna vara tillsammans med någon som fortfarande var tillsammans med sin gamla flickvän.
TJEJEN: Blablabla
KILLEN: Det finns faktiskt en fråga till, min polare Niklas har varit tillsammans med en tjej nu i 3 månader men han är mycket bra polare med sin gamla flickvän,
dom snackar på telefon o sånt plus att han har en skolåda med alla bilder på henne o även gamla kärleksbrev av henne. Vad tycker ni om det?
TJEJEN: Blablabla
KILLEN: Ja.. alltså hon har sagt till honom att sluta snacka med henne nu och bränna lådan, är det ett normalt kvinnligt beteende?



STORYS!;

Blind date story

KILLEN
: Har du gått på blind date någon gång?
TJEJEN: blabla
KILLEN: haha jo alltså på tal om det jag var med om en heelt sjuuuk sak angående blind dates!
TJEJEN: vad vad??
KILLEN: haha jo det var en dag när jag gick runt på stan så såg jag en söt tjej som såg helt vilsen ut.
Så jag går fram och tänker fråga om hon är vilsen.
Gissa vad som händer?
Jag hinner bara säga "Hej" så börjar hon krama mig och säger saker som "Hej, har du väntat länge, ska vi gå till den där baren?"
Jag är helt mållös, fattar inte riktigt vad som händer.
Efter ett tag så lyckas jag komma på vad det är.
Hon skulle tydligen gå på blinde dejt med en snubbe som hon hade pratat med i tele men aldrig träffat. (massa obesvarade frågor här)


Bad story
KILLEN: Jag va med om en sån pinsam grej i somras, du anar inte!
Det var en typisk sommardag och minst 35 grader i solen,
så jag och mina vänner drar till en badplats i närheten där jag bor.
Eftersom det var så varmt ute hade typ halva staden kommit på idén att bada just där!
Men det spelar egentligen ingen roll, då det finns en flytbrygga man kan ligga och chilla på.
När vi hade solat ett tag frågade en tjejkompis till mig om jag inte kunde smörja hennes mage…
Visst svarade jag och började…

Det visade sig inte vara en så bra idé.. för snart känner jag hur det börjar växa i shortsen.
Nej helvete tänker jag!! Hur fan ska jag göra nu då?
Så jag hoppar snabbt ner i vattnet så att ingen märker.
Tillsammans med mig hoppar Peter, som börjar känna sig hungrig..
Han simmar snabbt in mot land och kollar på klockan.. Helvete, vi håller på att missa lunchen!!
Han ropar till alla att skynda sig in mot land….
och där står jag själv i vattnet när de andra springer upp till land bland alla andra människor, och torkar sig!
Så där står jag själv i vattnet och försöker få ner ”den” men ju mer man håller på desto svårare är det.. Haha!
Snart hör man Peter ropa, vad väntar du på?
Kom igen för fan!! Så då har jag bara två valmöjligheter..
1. Antingen går jag upp och dör av pinsamhet..
2. Eller så försöker jag lägga kuken längs resåren på shortsen och hoppas på att ingen märker.
HAHA.. Vad tror du jag gör?

TJEJEN: Du gör nr 2?
KILLEN:
Ja precis, jag försöker smyga mig upp..
TJEJEN:
Haha och hur går det?
KILLEN:
Jo jag klarar av det, men tänk dig vilken situation
TJEJEN;
Ja det är tur att man är tjej iaf!
KILLEN:
Hehe eller hur, ni tjejer kan ju porra er hur mycket ni vill..
KILLEN:
Så du och jag lär ju inte bada tillsammans i sommar
TJEJEN:
Hahaha jo det är klart vi ska!



DONT! (!!!)


• Oh, så gulligt du har en vit ögonfrans.

• Du är fin i håret, det påminner mig om ett fågelbo

• Oh, fina naglar, är dom riktiga? Ja /nej, nej – oh men dom var fina ändå..

• Är det din riktiga hårfärg? Nej..? ahh men det var fint ändå..

• Aww.. så gulligt! Dina näsborrar rör sig när du skrattar =)

• ”Vänta” ta och putsa bort något från henne, axeln eller i ansiktet. Den har stört mig sen jag började snacka med dig

• Du blinkar väldigt mycket…

• Du har väldigt vackra ögon… speciellt det vänstra

• Ditt vänstra ögonbryn är något tjockare än det högra

• Vet du vad.. du är söt, på nåt speciellt sätt..

• Dina händer är så sköna.. ungefär som toalettpapper.

• Du har väldigt fint hår, ungefär som Lassies

• Du har sminkat dig sjyst, jag gillar det. Det påminner faktiskt lite om Kleopatra haha

• Det är någonting som är skumt med dig..

• Du spottade på mig..

• Jag gillar din tröja.. såg en annan ha en sådan precis nyss

• Dom där skorna ser ut att vara väldigt bekväma

• Wow, är hon alltid sådär? Hur klarar ni av henne?

• Vad är det med den stora handväskan? Har du en pistol där inne?

• Dom där klackarna är enorma....är du typ en meter lång utan dem?

• Dina händer är svettiga…

• Ditt första intryck sög



haha, det fanns mycket sjuk..
självklart har jag inte hittat på det själv, och det finns massa massa mer som man verkligen känner igen..
Mindgames och skit.
kul läsning -> spana in här



kisses /cutie

Kommentarer
Postat av: Mister.M

Haha, såna oldschool grejer. Och sånt crap :)



www.c-r.se is where the real action happens. Inövade repliker tar dig inte så långt ;)

2008-08-15 @ 09:56:44
URL: http://www.clubvegas.se
Postat av: Johan Ericsson

Jag får en känsla av att såna repliker och tekniker framstår tjejer som någon slags mystiska varelser man behöver en instruktionsbok för att kunna prata med. Tror också att typiska raggningstips har en tendens att bli lite väl uppenbara. http://www.sweseduction.com vet jag går lite djupare på det där med relationer. Men egentligen krävs ju bara ett "Hej". Att vara rak och ärlig är verkligen underskattat i detta samhälle. Mvh / Johan



2008-12-03 @ 12:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0