Festivalslyna.

Älsklingar.

Har just varit och inhandlat gummistövlar och campingstol.
Samt hämtat ut min festivalbiljett.
Mycket viktigt.

Håller på med det sista nu.
Sedan drar jag hem till min bästa vän, en man jag känt i tio år.
Och imorgon drar vi på festival!!
Ihi.

Vädret gör mig lite nervös, men från och med nu ska jag inte tänka en enda negativ tanke förrän jag kommer hem på söndag. Jag ska bara vara lycklig och skutta omkring i leran utan minsta bekymmersrynka i pannan. Yay.
Och vad som än händer har vi alkohol nog att ta livet av oss.
Samt, inte mindre än, femton paket Varma Koppen.


Sexuella förhoppningar med festivalen:
- hångla med en massa randoms
- ta min bästa väns oskuld, oh! Han har väntat på att jag ska ta den de senaste fem åren typ..
- samla på mig, åtminstone någon, poäng i sommarsex-tävlingen
- INTEaids


Bye, babies.
Vi ses på söndag nästa gång. Om jag är i skick att sitta vid en dator då, vill säga.
Då ska jag berätta allt.
Och lite till.

Hälsa mig lycka till!
Det kan behövas med mitt icke-vattentäta tält ;)


Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer
Postat av: Mr.J

Ha det bra ;) förväntansfull inför återkomsten :P

2008-08-05 @ 21:35:15
URL: http://swirloflust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0