Arga läsare vill ha mer snusk!

Anonym säger;


Jag har ett tips..
Om ni nu är en "sexblogg", varför inte skriva mer om sex?
Jag tycker att ni bara skriver om fina pojkar, detta tycker inte jag är sex?
Isånafall borde det heta "pojkblogg" haha ^^
Tipsa om sköna ställningar, hur man få en snygg karl på fall osv, om ni vet detta vill säga och allt inte bara är ett påhitt ;)


allrighty then! jag ska skärpa mig.
Detta är inte ett påhitt, SHAME ON YOU!
Har kommit lite ut ur det spåret, det vet jag lika väl som dig anonym.

Så jag kan väll ta och tipsa om lite sköna och mindre sköna ställningar nu på en gång?
tar dom rätt simpla ställningarna idag, så kör vi på med lite mer avancerade lite senare.


1.
doggy är en utav mina favoriter, det känns som killen kommer längre in.
och vem gillar inte det? I loooooove it. perfekt ställning för lite smiskande också.

Sen finns det ju en liknande ställning, fast tjejen ligger ner på mage..
Det är nog en utav mina favoriter det med.. om ni inte har testat den, så gör det.

Ennu en i doggy är när tjejen kryper ihop som en boll, med benen under magen alltså.
Hate it. den värsta ställningen, känns som om man vädrar rövhålet.


2. missionären, vanliga missionären tycker jag personligen faktiskt är ganska mysig.
dock kan den bli lite tråkig, så då kan man krydda till det med att lägga up benen på killens axlar,
och vipps så blir det MYCKET skönare, och killen (i de flesta fallen för mig) verkar gilla utsikten lite bättre.

Endast ett ben funkar också och lägga upp på axeln, dock är det en sendrags ställning för benet som fortfarande ligger ned.


3. Rida, ah rida, det är också en utav mina favoriter, man får bestämma takten själv, och vrida och vända på sig precis hur man vill.. (dock inte alltid kul, då jag är en som gillar att killen är lite bestämd.)

Jag gillar också att rida "bak&fram", när snoppen trycker på "den andra väggen" där inne.




Nåja, det får räcka för idag.
Ska komma igång på banorna igen, promise.

/cutie

Kommentarer
Postat av: ....

TACK :D

nu börjar det likna en riktig sexblogg ;)

Och du.. jag menade faktiskt inte något illa med det jag skrev.. menade bara som en liten pusch mot rätt riktning ;)

2008-08-07 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0