skräckträffen.

ehe, träffade en snubbe igår..
Han var snygg, och hade världens skönaste dialekt..
Dock vart det inte långvarit, för han var världens kanske mest irriterade människa?

(om du läser detta, så SKÄRP DIG! fjant.)

Va ut och käkade thaien en bit bort, och killen börjar med att pilla i maten, och kollar med en röntgen blick på varenda tugga han ska ta.
Jag försöker snacka lite, men kan inte låta bli att irritera mig över att han är upptagen med att kolla så det  inte är ngt farligt i hans mat.
Efter en stund borde han ha märkt min "vafan håller han på med?"-blick, för då skärpte han till sig lite, ler lite med sitt snygga, men nu även irriterande smile.
och så säger han ;
- "spelar du något?"
jag, - "spelar?"
han, -"ja.. typ wow eller nått?"
jag, *dör lite inombords* - "ehm.. hehe, nej.. det gör jag inte :)"

Jag skyndar mig med att byta samtalsämne, men låt mig påpeka att jag forftarande var lite död inombords!

Vi käkar upp maten, som jag faktiskt tyckte var jättegod. betalar, och börjar traska hemåt mot mig.
På vägen försöker han ta tag i min hand, (nowaiiiii!) jag gör en utmärkt undanmanöver och det blir inte ens en lite pinsam situation..

Vi kommer hem till mig, bestämmer oss för att kika på en film.
och jag går och börjar plocka fram lite mys för filmtittandet.
efter ett par sekunder säger han,
- "sportar du något?"
jag, - "Nej, det gör jag inte..brukar väll typ gå till gymmet lite då och då, och motionera lite blablabal..dudå? :)"
han, - "ah, jag går på gymnastik :D"
Mina tankar - *petig i maten,pratar om wow, hålla handen, speglar sig massa precis när vi kommer inanför dörren, gymnastik, TIGHTS! CYKELBYXOR!"

Han tar upp benet och sätter det bakom nacken och säger - "min tränare *killnamn* tycker att dethär är skitsnyggt:D", och detta är mer än vad jag klarar av.
VAFAN ÄR DETTA FÖR JÄVLA MULLTOA SOM JAG HAR TRÄFFAT?
Jag smsar min vän M "ring mig NU, killen är en...TOBIAS!.. save me! omgående."
(både jag och M har träffat ett par tobiasar, och alla har visat sig vara helt jävla korkade, hela bunten.. därmed, en Tobias.)
M ringer mig, och säger att något förfäääääääääääääärligt har hänt.. och hon måste (!!) komma över och snacka.
(lågstadie nivå)

Jag förklarar det för Mulltoan, och han ger sig iväg.

Jag hade hoppats på lite snopp, men ångrade mig ganska snabbt..

Jag fick sköta mig själv, och det gick helt utmärkt bra! (;


/c

Kommentarer
Postat av: Pretty

Haha, killar!

2008-08-15 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0