Friday night and I'm alive.

Hej alla söta.

Studsade upp ur sängen imorse.
Det händer en gång i veckan.
Fredagmornar.
Klockan 16 idag stänger jag kontoret, och då är det helg.
Då lever jag på riktigt.

Efter jobbet blir det in till stan för att möta upp M och D.
Ett besök på Bolaget, en tripp till Hemköp.
Sedan hem till D där det blir till att äta, sminka, måla naglar, förkröka och prata massa tjejsnack.
Wunderful.

D ska på date men en riktig hottie.
M och jag ska in till stan och svänga våra lurviga tillsammans med Polisen och hans två vänner, Poliskollegan och Surfaren. Den förstnämnda vet jag ingenting om - det blir till att skaka hand ikväll, Surfaren har jag träffat en gång tidigare. Oh, han är inte ful, den mannen. M är taggad till tusen, då hon aldrig tidigare fått träffa Polisen. Och då M är min bästa kvinnliga vän, vill hon ju hemskt gärna träffa männen jag ligger med. Hon vet faktiskt knappt ens hur han ser ut. Så ikväll får hon äntligen som hon vill.
Och kvinnor gillar ju att få som dem vill.

Jag är också taggad till tusen.
Har med mig en av mina minsta klänningar och mina högsta klackar.
Galet snygg, det är jag ikväll.
Dock ska jag ta det lugnt (för en gångs skull). Förra fredagen spårade totalt.
Ambulanser, poliser, spyor, grova minnesluckor och förtvivlade flickvänner.
Det hela resulterade i att jag tappade bort de vänner jag egentligen var i stan med(?), istället blev oprovocerat utskälld av ett gammalt knull sittandes på ett däck i en korsning(?!), samt missade sista tunnelbanan och vinglade omkring ensam och packad runt hela Stockholms innerstad i elva centimeters stilett i hopp om att hitta en nattbuss i rätt riktning. Gjorde tre försök på tre olika bussar som förde mig åt helvete fel, innan jag tillslut lyckades ta mig på nattbussen som går hem till min Bästa Vän. Halv sju på morgonen, satt han där och väntade på mig. Han skrattade och sa att han aldrig sett mig så körd.
Fredagskvällen är fortfarande väldigt oklar för mig. På lördagsmorgonen hittade jag foton på min kamera på en massa människor jag inte minns eller har sett, samt massa bilder på mig själv som någon annan tagit (vem?). På varenda bild håller jag i mig i inredningen. 

Ikväll ska jag vara elegant. Snygg och stabil på fötterna. Jag ska vara kvinnlig och oemotståndlig.
Jag ska bara dricka vitt vin. Ingenting starkare än 15% ska vidröra mina läppar.
Men jag säger inte att jag inte ska vara full! :D

Jag räknar med hett, hårt och skoningslöst sex med Polisen inatt.
Hur ser er fredag ut?


Hälsa mig lycka till ikväll.

Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0