Cuties "DO ME!"- lista




haha, jag gillar igentligen inte alls denna låten, men sen jag kollade på scrubs och Donald Faison,
kanske mer känd som Turk för er? om ni ens vet vad scrubs är.. Iaf sjöng han en snutt på den, och jag var tvungen att höra vad det var för låt.




Alltså, jag tycker verkligen han är sådär löjligt snygg.
Mina ögon blir som dasslock när han kommer upp på tv-rutan och jag måste hålla igen munnen för att inte dregla.

Därefter undrar jag om jag är den enda i hela världen som tycker att han är så snygg?
Jag menar, han ser nog inte direkt ut som den typiska ideal killen?
Vad säger ni?



Snyggaste kändis snopparna enligt Cutie.

Top 3.


1.
 
Frank Iero,  en utav världens snyggaste män.. UTAN tvekan. (do me!)
är kompgitarrist i  My Chemical Romance.


2.
Wilmer Valderrama, Mer känd som "Fez" i that 70th' show.
Ful då, GRYMT het nu.. namnam!


3.
Adam Brody, antagligen världens hetaste tönt?
"Seth Cohen" i O.C.




Så, vilka är era top tre ?

Kommentarer
Postat av: Ms. Pretty

1. Sångaren i My Chemical Romance (namn?)



2. Jude Law(!!!!!!!!!!!!!!)



3. Heath Ledger :(





Jag har så många andra hunkar som jag VET att jag brukar dö för när jag ser dem, men jag kommer inte på dem nu ^^

2008-08-05 @ 14:54:06
Postat av: Ms. Pretty

Och herregud, ZLATAN!



Hur kunde jag glömma honom ;)

2008-08-05 @ 14:56:00
Postat av: Gurknisse

Svarar ni på alla frågor man ställer?



Isåfall, hur gamla är ni? :P Och när försvann oskulden? :)

2008-08-05 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0