Utmaning till Mr.J

Eftersom vi av det kvinnliga könet har tagit del utav Ms.P sommarsex tävling, så tänker jag att det kunde passa bra att ge Joppis en fin likande utmaning.. Eller vad säger ni?

Måste bara komma på vad.. hmm.

Joppis, min utmaning till dig är att;
1. Vid minst 5 olika krogtillfällen, dansa med minst 2 olika tjejer.. okända såklart 
2. Att du ska vid 2 olika tillfällen prata med den snyggaste tjej på festen/krogen
3. Hmm, att du ska lyckas få en tjejs telefon nr, gärna efter lite strul

Så, vad säger du Joppis?


/ Ms. S

Kommentarer
Postat av: Mister.M

Nog för att joppe är Oskulden med stort O, men vi måste väl inte börja på dagisnivå? Det där måste han klara av efter ett förkröksställe!

2008-08-04 @ 11:40:00
URL: http://www.clubvegas.se
Postat av: Ms.S

Mister.M;

Vem vet, vem vet?

2008-08-04 @ 11:51:33
Postat av: Ms. P

Kan iofs hålla med lite grann..



Joppe, vad säger du?

Vågar vi sätta ribban högre? ;)

2008-08-04 @ 11:57:05
Postat av: cutie

Jag tycker att joppe ska smiska till en flicka på stjärten och hojta till som Michael Jackson "AAAAAAOO", och sedan "that's what I'm talkin' about!".. haha.. GÖRE!

2008-08-04 @ 13:43:24
Postat av: Mr.J

Haha, detta låter som en bra början :) Så kan vi höja ribban efter hand :P

2008-08-04 @ 18:23:27
URL: http://swirloflust.blogg.se/
Postat av: Ms.S

haha, vilken tur du har joppis, att de va jag som gav dig utmaningen ;)

som sagt, du vet inte vad du har framför dig :)

2008-08-04 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0