Varför pojkar, varför?

Nu är det så här att jag förstår mig verkligen inte på pojkar, inte det minsta..
och jag hatar det..

Jag hatar pojkar överhuvudtaget just nu, främst min man. Jag skulle kunna strypa människan långsamt & plägsamt. GASH!
Varför, varför, varför kan han aldrig förstå! Så, nu sitter jag här fullt med tårar i ögonen, helt förkrossad, en råtta mellan min tuttar och har ett sjuuuuuuuukt behöv av neverstop. Det är synd om mig, inte lätt att vara en Ms.Sweetie.


Plus att jag har ett rum & en råttbur att städa. Min hund är bortrest. Kan detta bli mer depprimernade?
Fortsättning följer..

/ Sweetie


Ursäkta våra kära läser över detta inlägg,
men det var iaf ett inlägg..
 Så slipper cutie känna sig å ensam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0