Vem blir sommarslynan?

Hello my darlings!

Tänkte att det vore på sin plats att slänga in sommarsex-utmaningen i den här nya bloggen också, eftersom den lades in på förra bloggens sista dag..

Det gäller som sagt att ha sex utomhus.
Att "ta på varandra" ger - 1 poäng
oralsex ger - 2 poäng
och fullbordat samlag ger - 3 poäng
(Högsta möjliga poängen vid samma tillfälle är 3 poäng, inget extra alltså för att göra allt..)


Det är vi tre kvinnor som tävlar mot varandra, Ms. Cutie, Ms. Sweetie och jag - Ms. Pretty
Vi har sagt att tävlingen går f.r.o.m. sista juli t.o.m. en bit in i september. Så länge det känns "rimligt" att ha sex utomhus, egentligen.

Det var jag som utlyste utmaningen, och jag hoppas på tuff konkurrens!



Ställningen som den är nu (rätta mig om jag har fel, flickor):

Ms. Pretty: 3 poäng - en parkbänk på någons tomt, med utsikt över hela Stockholm ;)

Ms. Cutie: 0 poäng

Ms. Sweetie: 0 poäng


Kom igen, nu kör vi!



Kisses 'n' hugs
Ms. Pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0