en casanova till mig..

Sissordär.. igår så led jag fortfrande av lätt bakfylla & tyckte amlänt synd om mig själv
eftersom jag inte har någon kille att ha sex med & för det andra så är jag så less
på alla killar.. så just för tillfället så duger dom enbart med att hångla upp
på fyllan.. tihii!


Så då beställde jag en låtsassnopp till  mig själv  & lite annat smått å gott :)
får väl hoppas att det ger mig några lyckliga stunder i vinter kylan. hihihi!



Vill nu höra hur den var senare eller? :)

Puss
Sweetie!


Kommentarer
Postat av: Gurknisse

Gärna!! :D Prövat den än?

2009-01-01 @ 11:54:19
Postat av: Sweetie

neee, den har inte kommit än! trååååk! :(

2009-01-02 @ 23:06:09
URL: http://swirloflust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0