puss på er

trots att vi inte har gett er något inlägg på snart 1 månad,
så kommer ni in å hälsa på oss ändå!

Ni är bäst mina små vänner.
En stor puss på er!



Ska jag ge er lite update här i livet då?

Jag har slutat med mina p-pillar, så mycket sex har jag nu för tiden..
tragist va? :(:(
Men det är typ ändå skönt, precis vad jag behöver..
jag är nämligen lite trasig här & där, utan att gå in på detaljer..

Om några dagar fyller jag 18. skojskoj, men jag inge pengar ..
så krogen på juldan känns lååångt bort. jag är fortfrande lika fattig som en kyrkråtta.
men lite glädje här upp o SNÖIGA norrland.. jag tror att min man... kommer ni ihåg han?
ska komma hit å kväll & umgås lite granna med mig,
ska ja försöka tjuva lite pussar ifrån han  tihiii :)


Vi hörs mina småsmå!

Pussss Sweetie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0