kalas? välkommen!

Hej på er!
hur står det till med herrskapet?
Har jag någonsin frågat det förut?.. ganska tveksamt på det faktiskt..

heeeh, ja!
Vad har jag gjort idag då? massa tråkigt har jag gjort.. och så har vi flickor planerat lite inför nästa helg, en tjejkompis fyller 18, så det blir stoooooooort kalas!
Alla som vill komma är välkomna! Cutie kan stå för sovplats om någon skulle orka ta sig hit ;D
ha ha'

Har inte riktigt bestämt mig vad jag kan ge henne i födelsedags present, men något snuskigt lär det väll bli..
Hon fyller ju 18, och det är typ det enda som är roligt att ge bort på sånna födelsedagar! :'D
Kom gärna med förslag.. OM ni vågar, våra läsare är ju lite för blyga för att kommentera verkar det som.. ha ha, men ni vet väll att ni kan vara anonyma också? .. pihi.




Kisses/ cutie

Kommentarer
Postat av: janko

Köp en dolfinger. Då kan både hon och om hon har en kille ha det riktigt riktigt bra.

2008-11-14 @ 12:27:59
URL: http://janko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0