MAYDAY! MAYDAY!

FLICKOR OCH POJKAR! - det här är inte bra!

Va ut igår, festade med M och hennes pappa & hans bekanta.. mina vänners föräldrar typ..
Det var trevligt tills en gammal flammas pappa klappade till mig på gumpen och försökte kräva en puss.. hua!

Efter en stund så tröttnade jag och ringde till min räddare i nöden - ostkroken! .. dock tänker jag döpa om honom till J i fortsättningen, för av någon anledning så är ostkroken väldigt jobbigt att skriva..
HEHU, iaf var han godhjärtad och hämtade mig..
På vägen snackade dom om att dumpa mig i skogen, och sladdade runt så jag trodde jag skulle dö en stund..

Väl hemma hos honom tog han fram tårta, och så kommer det EN TILL (!!!!!!!) J in genom dörren... hoho, fick en liten shock och gick in till toan och gömde mig en stund..
Och när jag kom ut hade dom ätit klart tårtan, och klon J gick igen.

Dags för oss att krypa till kojs då, han luktade så gott..
Puss och kladd & smek, och det hela var igång.. kröp ned en bit och pussade han enda ned till hans bamsing, där jag började suga av honom lite smått... och ni vet när man blir väldigt upphetsad i sängen, så andas man ju lite annorlunda.. och han andades kan jag lova, och det gjorde ju även mig lite.. ah..
Kom upp, och han visade mig mirakel, han var inte alls dålig som jag fått för mig sen sist!
Såg ärligt talat stjärnor.. whohou!

Me lajk!.. och ja, me börjar lajka andra saker också.. om kära J, och det är där vi kommer till mitt nödrop!
Börjar jag tycka om J?.. det skulle vara en skandal.. för denna man, är ingen som man ska gå och kära ned sig i!
hua..

Aja.. nu ska jag åka iväg till en liten stad och antagligen endast minnas hälften av natten!
historia om det kommer väll.

puss på er /cutie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0