min första puss!

När jag var ute å gick idag så kom en låt upp som fick mig å tänka på mina första puss.

Jag var jätte kär i killen, eller så kär som man kunde vara när man nyss hade fyllt 13..
Vi var hos min kompis T och kollade på film, det var han, jag, T, D och A. Dom tre skulle gå hem till A en sväng för att hämta något.
Men jag å grisen, låg kvar å kollade på film,
vi låg sked.
Han låg bakom å höll om mig.
Han kollade på mig å jag kollade på han,
sen pussades vi. 

Ni skulle bara veta vad det pirrade i min mage! Jag trodde jag skulle dö!
Sen så fortsatte vi å pussas hela natten. Sen kollade inte han ens på mig i skolan på måndagen när vi började ingen :( 
Jag blev jätte lessen å hade hjärte sorg, kanske hur länge som helst!  

Nu så hatar jag människan. Han är äcklig.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0