tur i oturen.

Ah, bestämde mig för att ta mig en promenad nyss..
Så jag klädde på mig massa varma kläder, och gick..

på vägen kände jag mig riktigt snygg, för det var första gången på flera dagar som jag sminkat mig :'D haha.

Så iaf, så ser jag J:s bil framför mig, parkerad.. och ut kommer J och ser glad ut.. (ostkroken för att påminna)..
NEJ! - tänkte jag, eftersom jag verkligen inte ville träffa honom, typ näst sist på jorden, den andra människan jag inte vill träffa är ett ex till mig..
Iaf så hejar jag på honom, och ger han en puss... så precis då ringer min telefon, EXET! nej.. varför han också? - den absolut sista människan jag ville höra något ifrån..
Iaf, exet ringer mitt i min puss till J..
typiskt... jag går iaf vidare, med ett J mer på vårat alfabet! ;D

OCh nu är jag frisk igen!

Så sweetie, du kan snart känna dig utklassad ;)!


A-
B-
C-
D-
E-
F-
G-
H-
I-
J- DONE.
K-
L-
M-
N-
O-
P-
Q-
R-
S-
T-
U-
V-
W-
X-
Y-
Z-
Å-
Ä-
Ö-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0