använd kuken ordentligt!

gosh! Ibland är det ju bara fööööör jobbigt att ens tänka på killar & snoppar & sexande å allt vad det nu är.

och nu äre ju så att jag träffat denhär ostkrokskillen för ett tag sen, sist vi sågs var när jag upptäckte hur värdelös han var i sängen... remember?
Iaf så gav jag mig själv som en liten utmaning att göra han bättre i sängen, och lära han vad han har sin slempåle för..
Alltså, lära honom att man måste inte bli avsugen just för att tjejen tröttnat och komma på det viset..
utan att den stackars flickan faktiskt inte behöver tröttna och gilla det som sker... helst utan skavsår dock, men jag vet inte möjligheterna på det.. hans kuk är huge!.. och hur underbart vore det inte om han visste HUR han skulle använda den också? helt jävla wonderful!

Så, då kommer jag till den stora frågan.. HUR ska jag lära honom att knulla bättre?
Lite pinsamt kanske att ligga och berätta för honom hur han ska göra... eller inte pinsamt kanske, tycker då inte jag iaf.. men kanske ett superbra sätt att förstöra stämningen på?... eller ah, stämningen?.. han har det bra & tjejen värdelöst, klart jag måste säga något.. eller göra.. men vad?
Jag har aldrig varit med någon som vart helt värdelös :P

Har ni något tips till denne karl?

kisses/ cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0