BDSM

Fick en fråga från våran kära Gurknisse, "vad tycker ni om bdsm?:P"

Och vad är det igentligen?

jo, bdsm är en beteckning som ofta används för att klassificera en serie av olika, men ibland sammansatta extrema eller okonventionella sexuella uttryck.
Förkortningen kommer från initialerna från dessa sexuella beteenden: Bondage (B), Bondage & disciplin (B&D), Dominans och underkastelse (Domination and submission, D&S, DS, D/s), Sadism och masochism (eller sadomasochism) (S&M, SM, S/M)..



Jag personligen är väll inte sånt himla stort fan till såntdär, men jag har heller aldrig testat.
och visst skulle jag kanske kanske kunna överväga att testa det någon gång, men då ska det vara till en väldig låg grad.

För när det kommer till att verkligen kränka varandra, eller den ena partnern tycker jag mestadels att det är konstigt och inte alls tändande.. och funderar på vemtusan som tänder på sådant?
Visst tycker jag det är tändande när killen är lite ruff, men jag skulle aldrig vilja ha sex som gör ont på riktigt, eller ha en tuggboll i munnen..
jag skulle inte heller vilja att killen låtsas vara min slav, i någon slags läderförklädnad.
Nej det är verkligen inget för mig.
& det är min åsikt om bdsm.





































/cutie

Kommentarer
Postat av: Ulf Diktonius

En annorlunda bild av sadomasochismen:



{Många brott förblir olösta. Låt oss dock aldrig glömma dem.}





Någon gång under slutet av 1990-talet bedrevs en besynnerlig verksamhet på en gård i Gästrikland. Två personer hade en gemensam dröm, en oas för sönderstressade och trasiga kroppar och själar.



Mycket vilar i ett evigt dunkel men med hjälp av efterlämnade dagboksanteckningar, texter och enstaka fotografier kan ändå en bild av människorna och händelserna härigenom offentliggöras.





Boken tecknar bilden av sökande människor och ett samhälle i ett långsamt förfall, där moralen för länge sedan upphört att råda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0