boy, boy, boy

Min man kom hem till mig igår.. tillslut.
vi lade oss i sängen, för ja.. sexa såklart. men det blev lite pratiprati innan å såna dära trevligtheter.
och det var väl typ det bästa på kvällen.. :det var verkligen usch..
han var full å fick inte riktigt upp den, plus att jag lära vara överst HELA tiden!
omg, jobbigt!

sen så ringde några kompisar till oss å vela pratade med han..
vilket han började klä på sig för att vandra hemåt.. han trodde att jag och fortbollspojken fortfrande var tsm..
så han var beredd på att bli typ nerslagen.. haha.
pojkar, pojkar, pojkar.

får väl se om de blir nå mer sexande med han, som kanske blir mer lyckat!
fest ikväll, ni håller tummarna för mig va?

pusss /
sweetie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0