Gurknisses frågestund!

Gurknisse tyckte att vi skulle svara på dessa frågor.. så kör till!

Onanienkät:
1. Kön? fimäjl
2. Ålder? 18
3. Hur ofta brukar du onanera ca? ah, lite då och då, ett par gånger i veckan?
4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? lite olika det med, variation lixom :D
5. När onanerade du senast? Igår kväll :)
6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? jag vet faktiskt inte.. 3? kanske
7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? en knullkompis kanske :3 haha, jaru.. hur det kom sig? vi var väll kåta.
8. Hur gammal var du när du började onanera? iiiingen aning, jag minns inte ens första gången!
9. Hur länge brukar onanera ca? det beror faktiskt på vilket humör jag varit på... som nu är jag askåt och längtar verkligen efter snopp.. så det skulle nog inte ta så lång tid.
10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? ah, lille bror.. han skämdes, jag skrattade och sa grattis!
11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? ah, inte nån lösfitta iaf.. :)
12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? har kikat på porr någon gång, ah :]
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? haha, lite överallt :D
14. Har du/brukar du haft/ha finger eller dildo i rumpan då du onanerar? hell no, det går över mina gränser.
15. Har smakar din egen fittsaft/din egen sperma? har smakar? nu ståre lite fel va?.. men jag, jag har sugit av snubbar efter att dom vart inne i mig.. och det är en lite udda smak.
16. Brukar du prata om onani med kompisar? ahrå.


Sexenkät:
1. Tjej eller kille? vad jag vet så är jag tjej.
2. Hur manga olika har du haft sex med? haha, det är faktiskt något ni aldrig kommer få veta.!
3. Hur manga olika har du haft oralsex med? ptja, ett par styckna
4. Hur ofta onanerar du? svarade jag inte på detta nyss?
5. Hur onanerar du (fingrar, handen, dildo, annat)? haha, tänkte säga handen, men sen såg jag fingrarna.. och dildo.. och annat.. jag brukar onanera som jag gillart!
6. Har du haft sex med nagon av samma kön som du?
nej, men jag skulle faktiskt vilja testa.
7. Namn en "konstig" plats du haft sex pa! : ehm..jag minns inget konstigt .,. vad klassas som konstigt?
8. Namn en "konstig" plats du onanerat pa! : -II-
9. Hur manga porrfilmer ager du (inkl ev. pa datorn)? ingen :'
10. Har du nagon sexdrom du vill forverkliga (vad)? haha, ja! jag drömde om Stim inatt. inte illa pinkat! haha


/cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0