har du glömt mig?

haha, heeeeeeej alla goa! :D

idag är jag glad.. igår hade jag tråkigt.
En stackars krake från göteborg fick ut för min tråkighet... han vart lite irriterad där en sväng, men jag njöt.
förlåt! haha. (;

ENDA tills han ringde upp mig, jag sa inte så mycket.. för hade jag sagt något så hade mitt hemska dalmål antagligen avslöjat mig!

dock är jag avslöjad nu endå :'<
typiskt!


så vad ska jag hitta på och skriva om? svårt när fantasin är på NOLL..
hehu,

ostkroken slängde iväg ett sms till mig nyss "har du glömt mig? :'/"
"såklart jag inte har :)" svarade jag.. hurfan ska man kunna glömma någon som gav en skavsår i fittan?

haha, nåja.. jag har plåstrat om min lilla murva så nu är den hel igen, tack&lov för det!
skavsår där är inget jag rekomenderar till er..

på tal om honom så ska jag nog gå och hälsa på han en stund allens strax, vad vi ska hitta på vet endast gudarna.
men antagligen så blir det massa.. ja, pill och pet och smek och pussandes.. och ja, nivet dendär raddan?

Jag vet ingenting om människan, och det gör det hela mycket roligare på något vis.. just när det gäller det.

Har fortfarande inte sugit av någon med is, så han kanske kan få bli min första testkanin.. ? :)

/cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0