ostkroks kuk!

Hej på er! nu har det blivit sådär segt igen.

Så jag tar väll och skriver ett inlägg då!

 Minns ni killen som frågade ut mig på dejt för någon vecka sedan?
Han som jag inte gick med.

Jag träffade honom igår.. & fy helvete va snygg han var!

Började med att han frågade mig om jag ville hitta på ngt, så sa jag "ah visst, när var hur?" typ, eftersom jag inte hade något bättre för mig.
Och det bestämdes iaf att jag skulle hem till honom och kika på film, sa att jag skulle göra iordning mig och sedan traska hem till honom.. skulle ha tagit typ 15 min här ifrån mig i min tackt, så det är inge långt.

Men det fick jag tydligen inte, han ville komma och hämta mig så jag slapp frysa.. Okej, varför inte? tänkte jag.. shyst.
Plockade på mig några bra filmer, snyggade till mig lite, och gick ut..

 Det första jag såg var ju självklart bilen, hur snygg som helst! .. ny och fresh!
När jag klev in i bilen var jag tvungen att nästan hålla mig för munnen när jag kollade på honom så jag inte skulle dreggla, VILKET ÖGONGODIS!

Snygga kläder, snyggt ansikte, snyggt hår, snygg kropp, snygg bil...


Kom hem till hans lägenhet, snygg lägenhet och en fin hund..
 Kikade runt lite, satt oss i soffan och slog på en film..

Så jäkla skön människa, var så lätt att snacka med honom, så det vart inte stelt eller något alls, sånt gillar vi!
Filmen tog slut, och han satt sig lite närmare och smällde till mig med en kudde i ansiktet.. vafan?
 Jag tog kudden ifrån honom och gjorde likadant, så gav han mig hundögon blicken..
Men är man med i leken så får man leken tåla! ... så säger jämt min farmor till mig iaf.

Hah, aja.. filmen tog slut, den var bra.. Fast jag hade sett den förut, men det skvallrade jag inte om! haha.

 Vi slog på en till film, och det börjades med massa snusk,, i filmen alltså.. och när man träffas första gången brukar knullande människor på tv göra stämningen lite genant, men inte då..
 Jag sa att det var min favoritfilm hittils och sen var det inte mer med det :P

 Han kom närmare mig och sa att han fryste, haha... dålig! ;D men han fick iaf krypa ned brevid mig, och jag kunde inte låta bli att gosa lite med honom, fasiken va gott han luktade.. perfekt människa hittils.
Jag pussade på hans hals, va länge sedan det var jag pussade någons hals..?!

aja, skitsamma. SEEEEEEEN, kysste han mig.. och den perfekta människan var inte perfekt längre!! Helt hårda läppar, inte mysigt!..
jag ska lära honom hur man gör.. Men hur lär man en människa att kyssas bra?..
 jag får be honom att slappna av lite nästa gång. äh, jag kanske bara är kräsen?.. Aja, efter mycket pussandes, smekandes och tummel, så bestämde vi oss för att kolla klart på filmen som pågick.
 och jag la mig på hans mage,, eller han la mig på hans mage..
och den operfekta människan vart näst intill perfekt igen.

Jag överdriver inte när jag säger detta, men vad han har innanför byxorna är verkligen inte litet.. kändes som att jag låg på ett berg!
och jag vart ostkroktformad! jisses, jag ville bara slita av honom kläderna och be han ta mig på en gång.
Men som den fina flicka jag är, så får det vänta tills nästa gång vi ses.. kan knappt hålla mig dock!


Jag gillar faktiskt stora snoppar!
/cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0