S goes onanienkät (;

Detta kommer även från gurknisse :)
I like him!

1. Kön? flicka
2. Ålder? 17 år &  10 månader
3. Hur ofta brukar du onanera ca? beror på sexmängden.. men kanske 2-3 gånger i veckan :)
4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? sängen, oftast. haha
5. När onanerade du senast? Igår kväll
6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Vi säger 5 ;p
7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Har inte gjort
8. Hur gammal var du när du började onanera? hahaha, förtidigt för att berätta
9. Hur länge brukar onanera ca? tills jag kommer, eller tröttnar
10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? har inte hänt vad jag vet iaf ;P

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? nee, mina fingar, ska införskaffa dildo snart har jag tänkt!
12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? nepp
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? tror inte det iaf  
14. Har du/brukar du haft/ha finger eller dildo i rumpan då du onanerar?
nej, det har jag inte haft
15. Har smakar din egen fittsaft/din egen sperma? det har väl hänt om en pojke har vart på äventyr & man blir kysst efteråt
16. Brukar du prata om onani med kompisar?  jadå, det händer väl


Sexenkät:
1. Tjej eller kille?
flicka,
2. Hur manga olika har du haft sex med? kanske, typ 11
3. Hur manga olika har du haft oralsex med? öhmm, kanske typ 9-10?
4. Hur ofta onanerar du? varrierar :)
5. Hur onanerar du (fingrar, handen, dildo, annat)? fingrar
6. Har du haft sex med nagon av samma kon som du? nepp, det har inte hänt
7. Namn en "konstig" plats du haft sex pa! ett ute pingisbord på en skolgård
8. Namn en "konstig" plats du onanerat pa! kanske vid daton?
9. Hur manga porrfilmer ager du (inkl ev. pa datorn)? ingen alls
10. Har du nagon sexdrom du vill forverkliga (vad)? har ingen speciell, just nu.. men jag ska berätta om jag kommer på någon :)


/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har brist på frågor. Kommer med vettiga frågor när jag inte är så trött :D



Men fram tills det. Ranka 5 bästa och 5 sämsta platserna att ha sex på? =)



Vad ska du köpa dig för dildo? ;) Jag räknar med en detaljerad rapport sen när du skaffat den? :P

2008-10-28 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0